ביטוח ציוד אלקטרוני

ביטוח ציוד אלקטרוני – המדריך המלא

ביטוח ציוד אלקטרוני מתקשר לביטוח הנדסי אשר אליו משתייכים גם ביטוח הנדסי. כיסוי שבר מכני וביטוח ציוד מכני הנדסי. פוליסת ביטוח זו  נועדה לתת כיסוי ביטוחי על מחשבים וציוד אלקטרוני במתח נמוך, והיא מכסה נזק לרכוש בגדר חומרה על בסיס ביטוח "כל הסיכונים", נזק לאמצעי אגירה חיצוניים ,הוצאות לשחזור מידע ונתונים, הוצאות תפעול נוספות ובהתאם לתנאי 'ביט' אפשק לכלול בפוליסה אף כיסוי לאובדן רווחים והגנה על תשתית התקשורת וקווי הרשת.

ביטוח ציוד אלקטרוני אין מותנה בקריטריונים מסוימים, וישנם הבדלים ניכרים לא רק בתנאי הביטוח המוצעים, אלא גם בשיטות הביטוח אשר עשויות להשפיע על היקף הכיסוי בפוליסה, על הפרמיה וכל סכומי ההשתתפות העצמית במקרים שונים.

ביטוח ציוד אלקטרוני

שתי שיטות לביטוח ציוד אלקטרוני

הביטוח על הציוד האלקטרוני בעסק יכול להיערך לפי פוליסה ייעודית. בנפרד או בנוסף לביטוח הרכוש העסק,  או כתוספת של פרק מיוחד חבילת הפוליסה לביטוח בית העסק.

שיטה א' –מציעה כיסוי מלא לפי הפוליסה. כל הנזקים הכלולים בביטוח 'אש מורחב' או בכיסוי אחר מקיף, יהיו כלולים בביטוח לפי הפוליסה.

שיטה ב' – מציעה כיסוי משלים לביטוח הרכוש. בעצם, הכיסוי מפוצל לשתי הפוליסות, נזקים  תחת הכיסוי 'מקיף' (למשל אש) ישולמו לפי ביטוח הרכוש. ונזקים אחרים (כגון קצר חשמלי ותקלות שונות בהפעלה) ישולמו לפי תנאי הפוליסה.

יש לקחת בחשבון את ההבדל שבחובת הוכחת הנזק. בביטוח מסוג "כל הסיכונים" כל מה שעל המבוטח להוכיח הוא אירוע נזק תאונתי ועל המבטח מוטל נטל ההוכחה לקיומו של חריג.

 

סיכונים מיוחדים 

נוסף על סיכונים הרגילים כמו נזקי אש, פריצה, פיצוץ, נזקי מים, גניבות, חבלה, השחתה בזדון וכן הלאה. הציוד האלקטרוני בבית העסק חשוף גם לסיכונים נוספים.

נזקים שונים לרכוש עשויים להיגרם עקב הפעלה שגויה או הפעלה ברשלנות, ולגרום לקלקול של הציוד. קצרים חשמליים, מתח חשמלי גבוה מדי והפרעות חשמל שונות, יכולים להוביל לקלקול או לשריפה. דבר נוסף הוא, שסיכון נפילה לא כלול בביטוח לפי הרבה פוליסות הרכוש. אלא רק בחלק מהן יש כיסוי ביטוחי מורחב למקרים של התמוטטות מדפים. לדוגמא (וגם אז הכיסוי מוגבל למצב בו מדף התמוטט לבד ונפלו ממנו חפצים) או בהתאם להרחבה לכיסוי על בסיס ביטוח 'כל הסיכונים'.

הציוד יכול גם  להינזק בגלל טעויות בתכנון או בהרכבה של הציוד. ובנוסף לנזק הישיר לציוד ולרכוש עצמו. תיתכן ותידרש השהיה של הפעילות בעסק או שהדבר יגרום להפרעה בפעילות בשל הנזק שנגרם לציוד.

הצעה לביטוח עסק

לקבלת הצעה מהירה לביטוח​ עסק

ביטוח חבות מעבידים
ביטוח חבות מעבידים

ביטוח חבות מעבידים – מה צריך לדעת ביטוח חבות מעבידים לבעלי עסקים? זה הזמן לדעת הכול על פוליסת ביטוח

ביטוח משרד
ביטוח משרד

ביטוח משרד – המדריך המלא ביטוח משרד הוא חשוב כמו ביטוח לכל עסק בתחום אחר. במה שונה משרד מחנות

ביטוח מפעלים
ביטוח מפעלים

ביטוח מפעלים – מה חשוב לדעת ביטוח מפעלים הוא ביטוח ייעודי המותאם לצרכים הביטוחיים של מפעלים בתעשייה. מפעלים בענפי

ביטוח צד שלישי לעסק
ביטוח צד שלישי לעסק

ביטוח צד שלישי לעסק – למה חשוב לעשות ביטוח צד שלישי? ביטוח צד שלישי לעסק הוא אחד מכיסויי הביטוח

ביטוח חבות מעבידים
ביטוח עסק גדול

ביטוח עסק לעסקים גדולים – המדריך המלא רכישת פוליסת ביטוח לעסק גדול, היא נושא בעל חשיבות רבה עבור מנהלי העסק ו/או בעליו הפועלים. כאשר מדובר

ביטוח צד שלישי לעסק
ביטוח צד שלישי לעסק

ביטוח צד שלישי לעסק – למה חשוב לעשות ביטוח צד שלישי? ביטוח צד שלישי לעסק הוא אחד מכיסויי הביטוח שחשוב ביותר לעשות. העסק הזה הוא

ביטוח ציוד אלקטרוני
ביטוח ציוד אלקטרוני

ביטוח ציוד אלקטרוני – המדריך המלא ביטוח ציוד אלקטרוני מתקשר לביטוח הנדסי אשר אליו משתייכים גם ביטוח הנדסי. כיסוי שבר מכני וביטוח ציוד מכני הנדסי.

ביטוח מפעלים
ביטוח מפעלים

ביטוח מפעלים – מה חשוב לדעת ביטוח מפעלים הוא ביטוח ייעודי המותאם לצרכים הביטוחיים של מפעלים בתעשייה. מפעלים בענפי התעשייה השונים, וקווי ייצור תעשייתיים, נדרשים

ביטוח משרד
ביטוח משרד

ביטוח משרד – המדריך המלא ביטוח משרד הוא חשוב כמו ביטוח לכל עסק בתחום אחר. במה שונה משרד מחנות ברחבו לצורך העניין, גם במשרד יכולות

ביטוח נאמנות עובדים
ביטוח נאמנות עובדים

ביטוח נאמנות עובדים – מה צריך לדעת ​בעל עסק? חשוב שתדעו מה זה פוליסת ביטוח נאמנות עובדים, ומדוע כדאי לכם לרכוש אותה עבור העסק שלכם.

ביטוח חבות מעבידים
ביטוח חבות מעבידים

ביטוח חבות מעבידים – מה צריך לדעת ביטוח חבות מעבידים לבעלי עסקים? זה הזמן לדעת הכול על פוליסת ביטוח נאמנות עובדים הממתינה גם לכם במרכז

ביטוח ועדי בתים
ביטוח ועדי בתים

ביטוח ועדי בתים בית מה הוא כולל ביטוח ועד בית בבניין דירות משותף בין אם מדובר על בניין נמוך או רב קומות הדיירים בניין חולקים

ביטוח חנות
ביטוח חנות

ביטוח חנות הוא דבר הכרחי עבור כל מי שיש בבעלותו חנות אחת או יותר, או לכל מי שעומד לפני פתיחת חנות חדשה. אם אינכם בטוחים

לקבלת הצעה מהירה לביטוח​ עסק